Merhaba kızım bu ay nasipse 3 e girecek her şeye ağlıyor memnuniyetsiz, evde sıkılıyor dışarı çıkmak istiyor ama arkadaşlarına gitmek istemiyor onlar bize gelsin istemiyor habire abur cubur istiyor bir şeyi almayınca ağlıyor sizinde böyle mi anneler?