Kızlar benim anlayamadığim bir konu var. 30 yaş altı genç grubuna giriyor. Anne veya babasının üstüne ev varsa toki çekiliş geçersiz sayılıyor buraya kadar tamam. Evli olanlar peki? Annemin üstüne ev var şimdi ben başvurabiliyor muyum? Araştirıyorum tam net cevap bulamadım ya da ben anlayamadım