Merhaba kızlar,bebeklerim 4 buçuk aylık inek sütü alerjileri var.Aptamil pepti syneo mama kullanıyoruz.Tadından dolayı içmek istemiyorlar beslenmeleri çok düştü.doktor vanilya şurubu koyabilirsiniz dedi aranızda kullanan var mı,varsa hangi marka kullanıyorsunuz yardımcı olabilir misiniz