Merhaba. Ben iki ay bir haftalık oğlum var. 66 günlük. Şuan aktif emziriyorum. Son birkaç gündür az az kanamam oldu. Başta leke gibiydi şimdi daha kırmızı. Aktığını hissediyorum. Günlük pedleri dolduracak kadar. İlk doğumumdu. Bu normal bir durum mu? Adet kanaması gibi değil ama. Tecrübesiz olduğum için bu süreç hakkında emin olamadım. Kırkımda kontrole gitmiştim normaldi her şey. Kırktan sonra kanama kesilmişti. Şimdi tekrar geliyor. Doktora gitmeli miyim?
Vajinal doğumdu bu arada.
Benzer durumu yaşayan var mı neden olabilir?