Oğlumun gelişimi gayet iyi. İkili cümleleri var. Her duyduğunu tekrarlıyor. Aşırı hareketli de bir çocuk bir dk oturmaz. 1 hafta öncesine kadar kendi kendine oyunda kurup oynardı. Ama bu aralar başka bi çocuk oldu sanki. Sürekli mızmız sürekli ağlıyor. Bugün yemek yaparken denge bisikletiyle dışarı çıkmak istedi. Anlattım yemeği yapınca çıkabileceğimizi ama abartısız 1 saat ağladı. Yemeğide yaktım altını üstünü değiştireyim diye uğraşırken. Hepten sinirlerim bozuldu. Gece uykularıda gayet iyiydi 8 bucukta yatıp 7 buçukta kalkardı. Şimdi gecede sürekli mızmız hiç uyku uyutmuyor. Son azılarımız kaldı acaba onlar ve 2 yas sendromu bir araya geldide ondan mı diyorum çıldırmak üzereyim.