kelebekm merhaba geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Ben dün doğum yaptigim hastanenin kadin doğum aciline geldim herhangi bir açılma yoktu fakat iğne deliği kadar bir yerde iç çamasirimi ve esofmanimi islatacak kadar su geliyordu doktor biraz kendisi de sıktı hatta sedyeden aşağı baya su dokuldu tahlil verdim ve kanımdaki enfeksiyon yuksek çıkınca tekrar yatışıma karar verdiler şuan hastanedeyim malesef 😔