KahveliVera tugba_45 ben profilonun beyaz eşyalarını kullanıyorum çok memnunum bence kurutmasıda güzeldir Altus kullanıyorum eşim sürpriz yapmıştı ama bana bıraksaydı profilo alırdım ha çok memnunum bu arada altustanda
bebegimveben5 tugba_45 ben Profilo kullanıyorum çok memnunum. Ama çamaşır makinenizin markası profilo bosch siemens dışında bir markaysa kesinlikle üzerine kurmuyorlar kurutma makinesini bilginiz olsun😊