Bence geçici ya benimkide 13,5 aylık sinirlenip avaz avaz bağırmaya elini kaldırmaya başladı 😂😂 bana çok komik geliyor hatta o kızınca gülüyorum tatlı tatlı seviyorum bi süre sonra o da benimle gülüyor ve konu kapanıyor ☺️ çokça olacak bunlar forumda konu başlıklarına da bakın herkes benzer şeyler yazıyor ☺️ kolay gelsin size de 😁