Bebeğim 7 aylık önce ateşlendi sonra ishal oldu( 4 gündür)
kan gaita tahlil vs derken bağırsak enfeksiyonu denildi crp 32 çıktı
kakasını kanlı yapıyor dün antibiyotik verdi flagly bugün antibiyotikte ikinci günümüz çok korkuyorum bilgisi olan var mı her kakası kanlı çıkıyor çok tedirgin oluyorum