14 aylık oğlum 4 gün önce bir anda ateşlendii sebebini anlamadığım icin diş çıkarıyor sandım ama ateşi baya yükseldi 38,5 falan çıktı bir ara 39u bile gördük ateş düşürücü ile düşürdüm tekrar çıktı ve aşırı huzursuz sürekli ağlıyorduu iştahı yoktu ben tabi hala dişe yoruyorum. Bu durum 3 gün sürdü daha sonra ateşi düştü ve bugün farkettim gövdesinde kırmızı benek benek döküntüler olmus hastaneye gittik altıncı hastalık geçirdiği söylendi. Nerden nasıl bulaştı hiçbi fikrim yok. Daha önce duymustum ama bilmiyordumm ilaçla tedavisi yokmuss bol sıvı takviyesi önerildi her neyse yaşayan var mı destek beklerim