2prensesannesi30 maalesef yapacak bir şey yok ama kafada yine de siz sütünüz gelmeyecek gibi düşünmeyin diye söyledim ben. Çünkü bende mama götür diyenlere karşı çıkan gruptaydım. Kaşık biberon işe yaramayınca biberonla vermek zorunda kaldım. Oda sağma makinemin biberonuydu ve yavaş akış değildi. Evde Philips dururken inadımdan götürmemiştim. İhtiyacım olmayacağına inanmıştım çünkü. Ders oldu bana 🤦🏻♀️ yanınızda götürseniz de bir şey kaybetmezsiniz sadece sütünüzün gelmeyeceğine inandırmayın kendinizi , 🌸