snadmrlp 5 ay önce doğum yaptım şu an hamile olduğumu öğrendim riskli gebelik mi yaşayan var mı bu durumu lütfen biri bişey yazsın
Niyesordunbucevabi snadmrlp sezeryan olup bi sene arayla sağlıklı doğum yapan yakınlarım oldu korkmayın yiyecek ekmeği varsa hiçbişe olmaz hayırlı olsun buarada 😌
alpaslanmom_ snadmrlp doktorum sezaryen istersen 1 sene olsun araları çünkü dış iyileşiyor ama iç dikişler öyle tahmin ettiğimiz gibi hemen iyileşmiyormuş
imran0907 snadmrlp benimde 7 buçuk aylık şuan bebeğim bende sezeryan oldum gerçekten Allah yardımcınız olsun çok riskli bir durum ben doktora sormuştum en az 2 yıl geçmesi gerekiyor demişti
snadmrlp elifozkan ipakolojikmen iyi değilim bebeğim daha çok küçük 5 aylık karnımdaki bi can insanın içi gidiyor carezilik içerisindeyim
Elvinemine snadmrlp canım 5aydan sonra risk az .bazıları kırkı çıkınca hamile kalıyor amma bı şey soyleyeyim.bende kızım 2.5aylikken hamile kaldım sezeryanli olduğum için hiç bı doktor onermedi .hamileligimi devam etdirmək için kağıt imzamaliydimki yarın bana ve ya bebeğe bir şey olursa doktor suç taşımıyor diye.bunu kocam duyunca asla izin vermedi bende senin gibi çıkılmazdaydim.kizimda kolikdi tüm gün ağlıyordu)mecburen.karnimdaki daha 4haftalik olmamış kürtaj yaptırdım.hala vicdan azabı çekiyorum .şimdi yine hamileyim kızım 10aylikken hamile kaldım inanki aradaki bu zaman olmasına rağmen kızım şuan 18aylik ve bende 8aylik hamileyim çok zorlanıyorum doktor bana kızını kucağına alma dikiş patlar falan diye soyluyor her anım risk dikişlerim karnından dolayı aciyor kızımı yürekli kucağıma alamıyorum.falan çok şükür artık bir ayım kaldım .bı daha asla bu hatayı yapmam hele sezeryanliysam .hem bana günah hem kızıma hemdeki karnımdaki bebeğime🫠🥲
gulsimacansu58 Ay bu postları çok sık görüyorum bu aralar. Benim kızım da 8 buçuk aylık tüp bebek 5 yıldan sonra oldu. Ben korkumdan hapla korunuyorum spiral taktırdım dogum dan sonra vücuduma yaramadı aşırı kanama yaptı çıkarttırmak zorunda kaldım igne vs de istemiyorum hapla korunuyorum mecburen dikkat ediyorum saatine falan. Nasip nasibi varmış gelmiş tabi ama biraz ihmal olmuş olabilir bence sizin hayatınız tabiki yorum yapmak bana düşmez ama çok erken olmuş benim şimdi ödüm kopuyor valla kalırım diye ki doktorum 2 yıl yasak dedi sezeryan benim de. Demese de aman yok hazır değilim zsten ikinciye kızım kolik ve çok zor Bi çocuk. Rabbim yardımcınız olsun saglıkla kucağınıza alın inşallah
kbrayksel Canım olan olmuş artık, hamile kalmışsın. Arkadaşım aynı sen gibi 5. Ayında hamile kaldı sezeryandı, 9 ay kanaması oldu ama sağlıklı bir şekilde doğdu bebeği. Hiç üzülüp bebeğini istenmeyen çocuk psikolojisine sokma. Hayırlı olsun ☺️
semanurmevasu snadmrlp merhaba belirtileriniz neydi benimde şuan 7 buçuk aylık kızım var geri çekilme yöntemiyle korunuyodum ama şüphem var
Efe_momm snadmrlp sakin olun öncelikle arkadaşım üç aylık oğlu varken ikinciye gebe kaldı sezeryandi ikinci de sezeryan oldu evet riskli ama imkansız değil
Helincik snadmrlp merhaba, abartanlara kulak tıkayın. 7 aylıkken kızım hamile kaldım. Şuan kızım 2 yaşında oğlum 7 aylık. Hiç sıkıntı yaşamadım hatta bu gebeliğim çok daha ii gecti. Sezaryende de ilkinden daha çok sancı çektim ama dr den de kaynaklanıyor olabilir. O kadar
ZeydsMom snadmrlp bu aslinda bunyeye dikislere bagli. Benim bi akraban 40 i cikar cikmaz kendi istegi ile hamile kaldi dogurdu. Cok da iyiydi. Ama mesela arkadasim 6 ay gecmisti riskliydi doguramadi. Ben oglum 8 aylikken hamile kaldim dogurdum cokta iyi gecti hamilelik dogum. Ama sizin korkunuz sanki baska kucuk bebek falan evde. hazir degilsen keske daha dikkatli olsaydin.
SheDoesntCare ayisit 💕😅teşekkürler yukarda yorumm yapmışım ama post sahibi yorumlara cevap vermemiş galiba