Arkadaşlar Bir konuda sizlere danışmak ıstiyorum. Yeni doğum yaptım bebeğim 18 günlük, Sağlık ocağında topuk kanı verdik, hastanede de almışlardı ilk değer 63 sağlık ocağındakş değer de 30 çıkmış,bugün aradılar ve biyotinigaz değerinin yüksek olduğunu, sağlık ocağına gelip doktorun da bizi hastaneye sevk edeceğini söylediler orada tekrar tahliller yapılıp takip edilecekmiş. Başına bu tarz bişey gelen oldu mu bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen? Süreç nasıl ilerliyor vs bilen yazabilir mii?