lua Merhaba bu nedir nasıl geçer bilen varmı ? ! https://mutluresim.com/images/2025/11/10/X2UZBu.jpeg
imran0907 lua bizimde olmuştu ilk zamanlar sonra geçiyor kendiliğinden temiz nemli pamukla hergün temizleyin yüzünü
melekbgci Evet , yani benim bebise göre konuşuyorum normal, zaman zaman solup cikti hatta tekrar, hatta en son sağlık ocağı kontrolünde anne sütü aldığı için çıkıyor bunlar dediler 48 günlük oldu hala var yüzünde biraz
melekbgci lua ben bebek yağı kullanmıyorum gözenekleri tikadigi soyleniyor, her banyo sonrası sadece Bioderma atoderm krem sürüyorum tüm vücuda doktor soylemisti, ama kendiliğinden geçiyor zaten zamanla