Merhaba🍀 benzer bı durumu yaşayan var mı merak ediyorum. Oğlum 4.5 aylık artık ve emerken bir anda kendini geriye atıp dakikalarca baş aşağı duruyor sonra yine emmeye devam ediyor. Zaten aşırı iştahlı velet doyuramiyorum sanki 4 ay atağı ile birlikte bütün gün memede geziyoruz desem yeri🤦 memeden ayrıldıktan sonra dizime yatırıyorum koltukta bu sefer de dizlerimden aşağı indiriyor kafasını sürüne sürüne kayıyor aşağı doğru etrafı öyle izliyor sonra da gülmeye başlıyor 😂 ay delirdim mi çocuğa yeni güncelleme mı geldi noluyo