Bkt_1019 Allah yardımcın olsun çok zordur benim yeğenim olmuştu 6.hastalık olduğunu anlayana kadar çocuğa antibiyotik bile vermişti doktorun biri. Gitmediğimiz doktor kalmamıştı kan aldılar olmadı başka ilaçlar filan derken hastalık geçmeye yakın iyi bi doktora gittik daha içeri girer girmez adam suratından 6.hastalık geçiriyor dedi. Göz altlarında şişlik ve çok hafif morluk olmuştu . Ama sizinki 6.hastalıkmı değilmi bi doktorun teşhis etmesi gerekir belki başka bişeydir yani sadece bizim başımıza gelenleri paylaşmak istedim.