Sema_nur20 Hanımlar merhabalar ben 5 gün oldu doğum yapalı ilk üç gün hastanede oksapar iğne yapıldı bana evde de devam et dediler reçeteyi henüz almadım bile ilaçları ve iki gün ara vermiş oldum bugün alsam iğneye devam etsem bir sorun olur mu sizce ?
birprensannesi1 Sema_nur20 ben o iğneyi aldığım halde yapmadığım günler oldu unutup filan. Doğru mu değil mi bilemem ama 10 gün tamamladım. 10 günlük işi 13-14 günde bitirdim😁
catperson Sema_nur20 sorun olmaz, devam edin bence. Benim de unuttuğum günler oldu, kendim yapamıyordum eşim işteyken aksadı bir iki gün. Tüm dozlar bitene kadar tamamladım
Sema_nur20 birprensannesi1 he her gün düzenli olmayınca sorun olmuyor yani öyle mi ?benim de ikinci sezaryenim ilkinde yapılmadı da özelde doğum yapmama rağmen ama bunda devlette yaptım üç gün üst üste yaptılar eve de verdiler
Sema_nur20 catperson doktora sorun falan diyor da doktorum devlet hastanesinde tanımıyorum bile görmedim ameliyat esnasında arasam da ulaşamam özel gibi değil malum direkt alıp yapsam mı diyorum kanamam normal ama pislikler hala geliyor o ne oluyor bilmiyorum pıhtı mı normal kanama mı
birprensannesi1 Sema_nur20 bende ilk özel ikinci devlette oldum ama benim doktorum aynı doktordu. Tahlillere göre veriliyor ilk doğumumda banada vermediler. İkincide verdi. Ve hastanede yapmadılar evde yaptım 😌 valla unutup aksattığım oldu ama sonunda 10 u tamamladım.