hazale966 bir de şöyle bir şey söyliyim araba bakarken araç sahipleri Emin evime güvenmediği için bir çok arabayı elemek zorunda kaldık hem de iyi bir araba olsun diye bayiye yöneldik hani siz de ev alacaksanız ev sahipleriyle direkt görüşün bazen paranın bir gün sonra yattığı söyleniyor ama biz aynı gün içinde bayiye yattığına şahit olduk yoksa arabayı alamazdık zaten