hazale966 fuzul den oto alıcaz bizde 5 aydır ödüyoruz 600 bin TL için anlaştık, şimdi şöyle anlatayım eğer diyorsanız ki bizim acelemiz yok biz bekleriz kuralı olan sisteme katılırsınız kuralıda her ay kura bekliyorsunuz, önden peşinde vermenize yada taksit miktarının yüksek olmasına gerek yokzaten bir sene sonunda kesin olarak paranızı alıyorsunuz he hiç biri direk elinize vermiyor parayı arabayı siz buluyorsunuz Noterde satış yapılırken karşı tarafa yatırılıyor para o yüzden güvenli bir sistem. ikinci sistemde kurasız sistem derseniz ki ben her ay kurayı bekleyemem kurasız sisteme katılırsınız, kurasız sistemde iki şart var ya önden peşin at verip 5 ay sonunda paranızı alırsınız yada taksitleri yüksek tutar düzenli ödemeyle 5 inci ayın sonunda paranızı alırsınız, biz kuralı ya katıldık çünkü mnden verebileceğimiz bir para yoktu, temmuz 31 de kayıtolduk 600 bine 51 bin TL masraf parası ödedik ki kredi sisteminde çok az biz miktar, 1 milyona iki milyon dörtyüz ödedi arkadaşım bir bankaya o yüzden bu miktar çok çok iyi, benim 3 kuzenim araba aldı bir kuzenim ev aldı, bir arkadaşım ev aldı bizde oto için ödeme yapıyoruz