Metehann12 merkursavascisi_06 ya ben oğlum doğmadan önce belediyenin vardı kursu saf gibi gidip katılmadım kursa gidip bi iki bişey ogrenseydim diye çok kızıyorum kendime
fza Metehann12 lemaye kesinlikle tavsiye ederim. Yaklaşık 5 yıl önce iki tane elbise almıştım. Günlük. Hala aynı duruyorlar. Minik terzi ’de hoşuma gidiyor ama oradan bir ürün almadım. Bakabilirsiniz. İpekstil de çok bilinen ve güzel bir markadır
Babymom5 Metehann12 “Nisa Nalbantoğlu Butik” öneririm kişiye özel boy çalışıyor. Ben uzun boyluyum 1.78 im ben rahatlıkla alışveriş yapıyorum elbiselerini bile boyuma göre yapıyorlar. Kaliteleri de çok güzel fiyatlarıda uçuk değil
eleftwins Metehann12 Şule giyim güzel etekli takımları vs bütün kıyafetleri kaliteli moda selvim aynı şekilde hem uzun yani diz üstü diz altı vs tarzında kıyafetleri var hemde kaliteli
Dfncgdm2022 Metehann12 tesettur gıyım dıye cok kısa seyler cıkarmaya basladıkar benım boyum kısa ben yıne bır sekılde kurtarıyorumda uzun boylu ınsanlar ne yapsın .. Ben cogunlukta lc vaıkıkı den gıtınıyorum bırde bulundugum yerde cok guzel magazalar var ıkı tane begendıgım ordan yapıyorum
meraliredam Metehann12 Ben az bişey KYK da kalırken öğrenmiştim dikiş.Hatta pandemiden bir hafta önce başlamıştım pandemi girince gidemedim tabii.O sıra evdeyken makina alıp kendim dikmeye basladim ufak ufak.Genelde görüp almak daha iyi kilo aldığım için artık kestiremiyorum netten alırken.En dandik dümdüz penye elbiseler bile 1000₺ olunca bende tak etti.Pazardan uyguna kumaş buldum üç tane joker elbise diktim kendime.Sizin tabii bu imkanınız yokmus.Lemaye yazmış bı arkadaş o iyi bı marka bence de.ceylan otantik ' e bakabilirsiniz.Ama bence şuan hiçbir ürün o parayı hak etmiyor.İnsallah gönlünüzce bulursunuz yinede