Deletedmom238 İyi akşamlar benim bebeğim 4 ay 2 günlük iki gündür meme de içse mama da içse ağlayarak içiyor ne yapacağımı şaşırdım niye böyle yaptığını anlayamıyorum 😭😭😭
Enipse Deletedmom238 4. Ay atak dönemi malesef benim kızımda öyle artık 5 aya girdik hala devam etrafı keşfediyolarmış🤦♀️
Etmeninannesi Deletedmom238 atak dönemi olabilir maalesef 35 gün sürüyor 🤦🏻♀️ diş çıkarıyor olabilir o da huysuzluk yapar isterseniz 1 çay kaşığı calpol verin hem ağrı kesici özelliği var 🤷🏻♀️
Deletedmom238 Enipse yaa bi aydan da fazla mı sürecek bu durum şu an moralim bozuldu 😥 sebepsiz yere de çok ağlıyor dün gece ne uyuyor ne uyanık kalıyor o kadar çok ağladı ki oturup bende ağladım
Enipse Deletedmom238 Evet oluyo malesef benim kızım 3 gün önce beni emmeyi tamamen bıraktı bide. Dönem dönem bu huzursuzlukları yaşıyacaz sanırım.
Deletedmom238 Etmeninannesi doktor zaten diş çıkarıyor dedi de damakta filan bişey yok şimdilik dün gece vermedim ama bugün yaparsa vericem
Deletedmom238 Enipse bizimki sürekli ağlıyor ya mama içerken ayakta dolaşıyoruz sürekli güç bela kaç gün hala geçmedi 😬