ggzmkrcc Kızlar yaklaşık 1 ay oldu çeşitli kremler kullandım ama yapılan yerler halka halka beyaz lekeler şeklinde kaldı sanki sigara söndürmüşler gibi alexandrite cihaz yapılmıştı. Önerisi olan başına gelen var mı nasıl geçecek bu beyaz izler?
Seyma_29_ ggzmkrcc merhaba.Benide yakmışlardı çok uzun zaman geçti üzerinden ama hatırladığım kadarıyla kendiliğinden geçmişti Dr falan gitmemiştim tabi yanığada bağlı bir durum.Simdiki aklım olsaydı da şikayet ederdim.
serpoo ggzmkrcc ne kdr sürede geçer bilmiyorum ama contractubex krem ameliyt izlerinde vs gayet başarılı. Bulgar kremi var zdrave o da yanıklarsa yarada vs başarılı. Bulabiliyorsanz domuz yağı hiç iz bırakmıyo.