Merhaba arkadaşlar oğlum tam 3 yaşında yaklaşık 2-3 aydır uykuda konuşuyor . Gece en son yatmadan önce neyle oynadıysa ya da bazen gün içinde olan bir şey hakkında . Örneğin arabam nerde diye ağlıyor oturuyor yatağa ağlıyor bazen susmuyor bazen geri uyutuyorum ama her gece aynı bi gün bile atlamıyor . Ben de hamilelik ile beraber yaklaşık 4 senedir aralıksız bir gün bile uyku uyumadım emzirme , diş dönemi vs . Böyle bir durum yaşayan var mı geçici mi acaba normal mi bu durumlar .