Her mama yediğinde ayrı kaynatıyor musunuz sadece sıcak suyla çalkalamak yeterli mi? Ben genelde sıcak kaynar su ile çalkalıyorum ondan sonra hazırlıyorum. Doğrusu nedir nasıl yapılması gerekiyor. Ayrıca kaç günde bir biberonları kaynatıyorsunuz sık mı yapılması gerekiyor yoksa arada bir yapsak yeter mi?