inci86 Kızlar bismillah dedik başladık bugün bir kere altına yaptı. Sizde süreçler nasıldı hemen öğreniyorlarmı
kabakcekirdegi inci86 Ben 2,5 yaşında başlamıştım ilk bir iki gün altına çişini yapmıştı , kakasını hiç altına yapmadı bende sık sık götürüyordum tuvalete 1 haftada çözdü, 1 ayda tamamen oturdu. Dışarı çıkmaya korkmayın
Sermec27 inci86 ben büyük oğluma 24 aylıkken başlamıştım ama o oldu bu oldu oğlum istemedi 38 aylıkken tamamen bırakmıştı şu an 17 aylık bir oğlum var ona 24 değilde 30 aylık falan başlamayı düşünüyorum sanki 2 yaş biraz erken gibi
inci86 kabakcekirdegi ya çok altına yapıyor birazdan öğle uykusu yaptıracağım. Nasıl olacak onu düşünüyorum
kabakcekirdegi inci86 O oluyor birazcık makine çalışacak sürekli yani bence 2 yaş erken ama eğer başladıysan da bırakma
inci86 kabakcekirdegi Ve öğle uykusuna yatırıyorum şimdi altına yapmasın diye besledim mecbur ama uyanınca tuvalete götürürüm diyorum uyurken bezlerim yoksa nasıl olcak ki hep uykusu bölünür altına yaparsa
inci86 Sermec27 etrafımda başlayan çok var fa ondan bende neden olmasın dedim benimkinden 2 3 ay küçğk çocukları öğretmişler arkadaşlar bismillah dedim ama uyurken takacağım mecbur alışana kadar uyanınca da tuvalete
Aleynaslan96 Öncelikle bol sabır gerekiyor size kolay gelsin diyorum . 1.5 ay oldu bezi bırakalı bende 27 aylıkken bıraktırdım ilk 3 gün çok zor geçti iki gün boyunca full kaçırdı 3. Gün artık bir kere tualete yaptıysa bir kere yere Az kaçırdı devamını tualete yaptırmaya çalıştım biraz bile olsa tualete yapması önemli bu süreçte suyu azalt diyenler oluyor ama benim fikrim azaltmamalısın sonra kabızlığa döner Allah korusun kakasını yapmaktan korkar . Oyunlarla tualeti sevdirmeye çalışın sticher kitap gibi şeylerle oturmasını sağlayın sevdiği bir peluş oyuncak varsa onu Tualet yapıyormış gibi gösterin sık sık tualetin var mı diye hatırlatın ve eğer çıkardıysanız bezi tamamen hayatınızdan çıkarın gecede takmayın
inci86 Aleynaslan96 anladım ama şimdi öğle uykusuna yatırdım taktım yani annemde dedi bi alışana kadar tak diye uyanır uyanmaz zaten tuvalete götürcem.Ben normal alaturka tuvalete alıştırırım çok zor ya sürekli terlik giy çıkar yapanlar nası yaptınız yardım 🥲🥲🥲
Sermec27 inci86 anladım bizimki asla hazır değildi gözüm korktu kücük oğluma da 2 buçuk yaşa yakın düşünüyorum o yüzden 🥰
inci86 Sermec27 hazır olmadpınj nasıl anladınız benimki ilk gün diye heralde hep altına yapıyor gösteriyor sonra tuvalete gidiyor
Sermec27 inci86 asla istemiyordu tuvalete gitmek oturunca da sadece orda oynuyordu sonra tuvaletten çıkıp altına yapıyordu 2 ay uğraştım ısrarla istemedi bende o sırada hamile kaldım kanamalarm risklerim falan olmuştu mecbur doğuma kadar ara verdim tam 38 aylıkken 3 gündem öğrendi
inci86 Sermec27 Anladım benimki gitmek istiyor ama yapmadı hiç dediğiniz gibi suyla oynuyor sonra biraz sonra altıma yapıyor tekrar göstererek tuanlete gidiyor
Melisa4920 Sermec27 bende zorlamak istemiyorum bezi takayım diyorum ama istemiyo bezi ne yapucam ya ama altına da kaçırmaya devam ediyo