Nasılda depresyona benziyor sadece benim mi pms dönemlerim böyle oluyor ya aşırı karamsar depresif tahammülsüz ağlak veya sinirli agresif bir ruh haline bürünüyorum bir hafta on gün sürüyor eşim bile olup bitseydin bi diyor 🤣🤣🤣 sizin de böyle mi tek olmadığımı söyleyin