17 aylık bebeğim 15 gündür gece beslenmesi yapmıyor. Uyandığında hemen kahvaltı hazırlıyorum acıkmıştır diye ama kahvaltısını çok zor yaptırıyorum. Biraz bekleyeyim diyorum her sabah, vicdanen rahatsız hissediyorum ya açsa diye. Ama aç değil yani yemiyor. Siz uyandıktan ne kadar zaman sonra kahvaltı yaptırıyorsunuz. Biz 7 de uyanıyorsak 7:30 7:45 gibi kahvaltıya başlıyoruz bu arada