wewee merhaba benimde kızım beş aylık ve ben bir iğne yedim ama bel ağrım var. Aslında ağrıya sebep olan iğneler değil hamilelik süreci. Çok uzun süre eğik durduğumda doğrulamıyorum, yüzüstü yatamıyorum, uzun süre ayakta kalamıyorum hatta bebeğimi kanguruda taşıyamıyorum. Fizik tedavi bölümüne kontrole gittim, doktor belirli kontroller yaptı. Mekanik ağrı dedi, hamilelik sürecinde bele yük binmesinden kaynaklı oluyor kimilerinde fıtığa bile neden oluyor. Bence sizde bir kontrol olun, emar da istedi benden. Çok geçmiş olsun💖