Pamukhanim_ yediği şeyleri gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Önemli bişey olduğunu sanmıyorum ama herşryin başı bağırsak mikrobiyatasıdır. Yani sürekli yediği birşeye intoleransı olabilir. Mesela yeğenim de bu şekildeydi. Muza hassasiyeti çıktı. Ne zaman muz yemeyi azalttı kakası düzeldi. Bu sadece bir örnek. Yediği şeyler sınırlı ve az yiyor diyosunuz ya o yüzden diyorum. Bunların dışında bağırsakları düzenlemek için yoğurt kefir ayran gibi fermente gıdalar, çorbasına pancar katmak, hergün himdistan cevizi yağı ve çorbalarına kuzu ilikli kemik suyu öneriyolar