tuna12f evet uyku, beslenme, kendi kendine oyun oynayabilme, oturup etkinlik yapabilme, erken/geç konuşma vs. bunlarda çoğunlukla bebeğin huyu/iştahı/genetiği çook önemli. Anneler olarak az bir etkimiz oluyor. Sosyal medyada da görüyorum şunlar şunları yaparak kendi kendine oynamasını sağladım diye hayır arkadaş bazı çocuk yanında illa biri olmasını ister ve o taktikler o çocuğa sökmez. Bazı çocuk takla atsan da yemek yemez. Bazı çocuk amuda kalksan da uyumaz. Ben de burda bazen taktikler veriyorum ama denenmedik bir şey kalmasın her yol denenmiş olsun diye söylüyorum. Ama bazen ooll-mazzz 😅 herkes kendi çocukluğunu ve kardeşlerini düşünsün. Siz aynı mıydınız? Mesela 😅