pantenkelebek kızım 13 aylıkken bıraktım, meme diye tutturmadı,bişey de demedim zorlanmadım kolay oldu,belki sizinkine göre küçük olduğu içindir, sütüm varken bıraktım bende,hatta belki sütüm azalır bu sayede de keserim demiştim ama olmadı,ilk günler çok zordu, sıcak suyu göğsüme koyuyodum taş gibi el değmeyecek şekildeydi kendi aktı,ilk gün birazda eşime sağdırdım bi daha da sağım yapmadım, sonra normale dönmesi 1 haftayı buldu