Deletedmom54 ah aynısını yaşadık ve o gün hissettiklerim geldi aklıma 😢 bizim şöyle başlamıştı.
45 günlüktü beslenmesinde azalma olmuştu ne meme ne biberon tutmuyordu bu şekilde 4 gün falan geçti ara ara ateşi 37.8 ve 38 oluyordu. Sonrasında özel hastaneye gittik doktor muayene etti Kulak temiz, boğaz temiz, ciğerleri temiz. Biz 3 ayın altındaki bebeklerde ateşi çok önemseriz çünkü aşıları yok, hemen araştırma hastenesine gidin dedi. Başka bir özel hasteneye gittik durumu anlattık muayene bile etmeden aynı şekilde araştırmaya sevk etti korkutmak istemem ama menenjit olabilir tam teşekküllü hastaneye gidin dedi. Ağlayarak çıktık hastaneye gittik. Muayene edildi kan bakıldı hepsi temiz. Burnunu yıkadılar meğerse viral enfeksiyon geçirdiği için burnu dolmuş ondan beslenmemiş ve ateş yapmış. Ama ömrümden ömür girmişti.