Kızlar oğlum 2 yaşında ve yeni doğum yaptım normalde hep benimle yatan oğlum şimdi ben salonda bebek ağladığında uyanmasın diye eşimle odada bıraktım ama vicdanım el vermiyor acaba kırılır mı küser mi diye içim içimi yiyor Allah’ın gücüne gitmesin keşke tek çocuk kalsaydım falan diyorum oğlumu öyle boynu bükük görünce. Bu durumu nasıl aşabilirim