bensuy simdi de bakacagim diye tutturdugu
Eğer bebeğiniz için sıkıntı oluyosa onun tutturmasına takılmayın, düzenin korunması lazım bebekler için hep annenizin bakması mümkünse eşinize anlatın kızımız ağlıyo annen gelince çocuk zarar görmesin illa bakmak zorunda değil falan diye. Küçükken başlamak bence daha avantajlı. Ben kızım 13 aylıkken başladım başlarda hiç zorlamadı. 2 yaşı civarı tatile gittik geldik ondan sonra ben işe giderken hep ağladı. Açıkçası büyüdükçe ayrılması daha zor ve dile de döküyo anne işe gitme sana kızıyorum falan da diyodu 3 yaşına doğru. İşi bırakmayı bile düşündüm bi dönem ama tabi ki de imkansız shdh şimdi kreşe gidiyo 38 aylık akşamları istemiyorum falan diyo ama benim işe gitmemi kabullendi hiç değilse. Sadece uzun tatil izin falan olursa o zaman dönüşler sancılı oluyo