ummukerem benimki şarjlı ve yaklaşık bir senedir kullanıyorum. çok memnunum öyle çabuk bitmiyor şarjı bozulmadı da,sessiz birde , tavsiyem hangi marka alırsanız alın ama şarjlı alın çünkü bebeklere buhar verirken priz başında beklemek ve oyalamak çok zor oluyor diğer türlü kucağınızda odaları turlayarak verebilirsiniz