Beş yıldır kullanıyorum, bebek kıyafetleri ve havlularda sadece kurutma kullanıyorum hiçbir şey olmadı aksine yumuşacık oluyorlar. Diğer kıyafetlerde de arada kullanıyorum bi sıkıntı yok şimdiye kadar. Evet sesli çalışıyor ama kapıyı kapatınca çok gelmiyor. Doğru programı kullanırsanız nemli de çıkmıyor. Nadiren bazı kıyafetler çekti ama sanırım onları kurutmaya atmamak gerekirdi. İçiniz ferah olsun özetle. Beş yılda hiç servis çağırmadık şükür. Ama temizlemeye özen gösterin