Kızlar 4 ay 27 günlük bebeğim araştırdığında 5 kere felan 180 ml mama içmesi gerekiyormuş 4-5 saat aralıklarla fakat bunu bi türlü sağlayamıyorum o yüzden 2-3 saatte bir 90 ml içiyor sizce bu sakıncalı mı yaşayan oldu mu doktorumada kontrole gidince sorucam tabi bi sizlere danışayım dedim