annesininlokumu5 Adetime 2gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama 1haftadır adet olacakmışım gibi agrılarım var ama gelmedi testte negatig çıkıp sonradan hamile oldugunu öğrenenler var mı acaba
biricigiminannesi26 annesininlokumu5 benimde böyle oldu erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sonra adet oldum zaten
Merveeofs annesininlokumu5 oluyor evet benim besbelli pozitif çıkmıştı ertesi gün kan vermeye gittim çıkmadı gebelik
annesininlokumu5 biricigiminannesi26 ben de bekliycem bakalım her gün adet olcam gibi oluyor sonra geçiyor
sudenaz0 annesininlokumu5 3 gün sonra özel hastanede 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim😀doktor da çok şaşırmıştı
Merveeofs annesininlokumu5 olabilir zaten direkt doğum doktoruma gitmiştim yani sağlık ocağı vs değil bu şekilde çok geliniyor bana dedi yanılma ihtimalleri aslında iyi oranda var demisti