Kızlar sabah kalktık ki yatakta ve oğlumun kulağında kan var biraz akmış, kır gibi yapışmış. Doktora gideceğim saat 9 da , öncesinde bi buraya sormak istedim. Genel durumu gayet iyi hiç bi rahatsızlığı yok, şuan da da keyfi yerinde , ateşi falan da yok, neden olmuş olabilir acaba ?