2 buçuk aylık bebeğim var, misafirim geldi uzun süre kalacaklar. Öncesinde hastaydım, sonra temizlik süreci derken yoruldum ve düzgün beslenemedim. Ara öğünleri atladım ve zaten hastalıktan dolayı da bir kırgınlık vardı. Sütüm azaldı. Öncesinde de göğsüm yumuşadı. Terbiye oldu zannımca yumuşaklık ondan kaynaklı. Hemen bestlak ve promalt başladım bende. Bir de 3 litreye yakın su içip bol bol sağıyorum. Çok şükür eski hâline geri döndü. İsterseniz siz de bu şekilde deneyin bakalım inşallah faydasını görürsünüz.