kereminannesi28 İki ay önce doğum yaptım.Doğumdan sonra mide sorunu yakamı bırakmadı.Beni acillik eden bi hazımsızlık ağrı ve gaz problemi oluyor.Bu durumu yaşayan var mı? Çok kötüyüm
gundes1240 kereminannesi28 benim de doğum yapalı 5 ay oldu midem ağrıyor belime vuruyor gaz sorunum oluyor ben bunu lohusalık ve hamilelik dönemine bağlıyorum biraz da hamilelik süreci kolay bi süreç değil lohusalık ruhsal olarak çok zor bi dönem bebeğin atakları felan derken daha çok yeni annesiniz geçicek bu dönem yediklerime ve kendime olabildiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum stres yapmamaya çalışıyorum eskisi kadar olmasada ağrım azaldı biraz
berengunes Benimde iki ay oldu doğum yapalı ve bende ara ara mide ağrısı yaşıyorum gazdan dolayı oluyor. Birde soğuk su içmemeye dikkat etmeye başladım o çözdü biraz sorunu ılıtıp içiyorum suyu
kereminannesi28 berengunes ben midemde bi sorun olduğunu düşünüyorum ama endoskopi istemiyorum emzirdiğim için