ozlem4634 52 günlükken tam geçen hafta bugün yaptırdım.Çok memnun kaldım kafamız rahatladı resmen iyi ki yaptırdık diyoruz ,ilk çişlerini yaparken çok ağladı ama toplam 1-2 gün zorluğu o kadar şu an iyileşti çok şükür kocaman yük kalktı üstümüzden.🙏🏻