Bebeğim normal doğum olarak başladık bebek kanala sıkışınca sezeryana aldılar kordon koşa olmasından dolayı doğum sezaryen olarak gerçekleşti ve bebeğim doğumhane de emdi odada emdi sonraki gün öğlene kadar emdi sonra birden bire emmeyi bıraktı o gündür bu gündür emmiyor her şeyi denedim silikon uçlar kaşık biberonlar şırınga ile emzirme gıda borusu ile emzirme emzirme danışmanlığı fakat emmiyor her gün süt sağıyorum ama sütüm 20 30 ml arasında rezene kompostosu anne çayı sonra e bebeğin maltı fakat sütüm çoğalmadı evde 3 tane süt sağma makinası var lansion Kiwi bebebao elimden gelen her şeyi yapıyorum sürekli sağıyorum fakat sütüm yetersiz bebeğim meme almıyor çok dertliyim