Herkese merhaba oğlum yaklaşık 2 bucuk yaşında , aşırı hararetli bir o kadar da dikkat dağınıklığı olan bir cocuk . Yani ben öyle olduğunu düşünüyorum. Oyun oynamak ister benimle veya annemle veya babasıyla hemen sıkılır veya oyunu bozar elimizden çeker . Arkadaslarıyla da aynısı. Asla hala oyun kurabilen bir cocuk değil. Kurduğumuz oyundan da hemen sıkılan bir çocuk. Paylaşımı sevmez. Karşıma alıp konuşuyorum bu sefer de hemen lafı değişip başka bir şeyler sormaya başlıyor veya anlatıyor. Beni dinle deyince de lalalalalal tarzında sesler cıkartıyor. Güzellikle yaklaşıp her şeyin doğrusunu anlatmaya çalısıyorum söz veriyor yine her şey baştan. Aşırı konuskan bir cocuk her şeyi anlatır hüç susmuyor çevremdeki herkes bu nasıl bir cocuk 2 saniye susmuyor diye başımın etini yiyor. Ben oğlumun sağlıklı olup yaramazlığına eyvallahım. Ancak bu odaklanmama hemen sıkılma oyun kuramama durumuna aşırı takılıyorum normal midir sizce?