Kızım cuma günü sabahtan ateşlendi. Sabah acile gittik doktor ciğerini dinlemedi benimde aklıma gelmedi dinleyebilir misiniz demek. İlk defa hasta oldu da atladım o yüzden. Calpol ver dedi bende verdim. O gün ateşi sürdü geceye kadar. Burun akıntısı falan yok. Diğer gün ateşi çıkmadı daha. Ama uyurken hafif horlama gibi ses geliyo. Dün tekrar acile gittim doktora ciğerini dinler misiniz dedim sorun yok temiz dedi ama çocuk doktoru değildi. Bugün yine uykusunda horlama var burnu görünürde açık çektik yatmadan bi kaç saat önce bir şey gelmedi. Ses horlama mı içerden mi geliyo anlamıyorum. Ateşi yok ruh hali iyi. Sizce yarın doktora gideyim mi yoksa bu ses normal mi ya ? Yani ciğerine falan inse anlar mıyım ben acaba kuruntu mu yapıyorum. Birde kendi doktoru 1saat uzakta sağlık ocağına gitsem anlar mı ?