kendin Kızla karın ağrısı bel ağrısı ve hafif bir kanama ve sonra durudu eşimle.iliski yaşandı korunmadi ve sonr abi baktım sipralin ipi yok başına gelen oldu mu çok korkuyorum hamile kalır mıyım
Kitsu Ablam kontrole gitti ipi yok diye bir sorun çıkmadı. Kaymış mi bakmak için doktorunuza bir gidin bence