elifkesim benim kasılmam çok oluyordu canım doktora söyledim bende doktorda nst ye bağlanmam için gün verdi günüm dolunca gittim nst ye bağlandım geceleri biraz daha iyi sayılırım ama 2 gündür baya yoruyorum sanırım kendimi ev toplama bebek kıyafetleri vs belim falan çok ağrıyor çocuk de epey baskı yapıyor haliyle erken doğururum diye korkuyorum dinlenmem gerekiyor demi canım