Arkadaşlar bende 15mm(1.5cm) taş oldugu söylendi sirtimda surekli bir ağrı arada sağ kaburga altında ağrı oluyor ilaç verdi 3 ay demeyelim eritmeyi küçültmeyi dedi ama taş büyük pek fayda edeceğini sanmıyorum dedi amaliyat görünüyor yani ama hem korkuyorum hemde 19 aylık bebeğim var nasıl olur bilemiyorum aranızda safra kesesi taşı olan varmı naptınız ilaçla yada bitkisel bı şekilde düşüren küçülten oldumu fikirlerinize ihtiyacim var ☹️