Kızlar herkese selam. Benim bebem 16 aylık oldu. Ben hem sağlık sorunları hem de bebeğimin davranışlarından bunalıp sütten kesme sürecine girdim. Erken daha doktorlar önermediği için de kendi aklımca kestim. Şu süreçte zaten büyük olan göğüslerim emzirdiğim için daha büyük ve sarkık bi hal aldı. Ben taşıyamıyorum. Sütten kes e sürecinde şunu da yapsan biraz daha toparlanıp küçülür dediğiniz bir şey var mı? Bi de doktorlar neden önermiyor sütten kesmeyi ki?