Merhabalar, 10 gün önce 2 yaş oğlumun gözünde kızarıklık kaşınma ve ışığa hassasiyet ile göz acile gittik enfeksiyon dendi 1 hafta ilaç kullandık daha kötüye gitti bu süreçte randevu bulamadığım için 2 kere daha acile gittim ama önemli birşey yok dendi. Dün özele gidip öğrendim ki oğlumun gözünde yabancı cisimler varmış. Çok korktum tekrar bir başka hastanenin aciline gidip göz doktorunun bakması için konuştum ve gösterdik. Gözünde metal parçaları olduğu söylendi. Yarın anestezi ile acil ameliyata alınacak. Böyle bir durum yaşayan var mı ? O metal parçaların da haman salıncaktan aşınma ile düştüğünü düşünüyoruz çünkü hamağın içinde tam da öyle miniminnacık parçalar var. Kullanaan anneler lütfen dikkat etsin.